Friday, June 3, 2011

KAMI BLOGGER UTAGHA

Ini merupakan salah satu syarat untuk aku dan para-para blogger menyertai Kami Blogger Utagha. Apa pon kita kena sokong sebab bukan senang nak himpun para-para blogger ni. Walaupun aku dan sahabat-sahabat lain ada kat luaQ negara,kami tetap sokong GKSB. Hehe.

Nak di pendekkan cerita, aku ni berasal dari Pekan Langgar,Alor Star,Kedah. Sekarang menetap kt Bercham,Ipoh,Perak (utagha jugak tu). Merupakan anak kelahiran kedah sebab kat dalam i/C tulis 02. Alhamdulillah la kan lahir kt negeri yang di katakan Jelapang Padi. Di sebabkan aku jauh dari kampungku yang tercinta sememangnya la amat merindui KEDAH.






Terlupa pulak nk habaq. Aku ni menuntut kat luaQ negara. Nak senang cerita lagi tentang aku,boleh terus ke MyFacebook Hehe. InsyaALLAH selalu la jugak online.

kredit to GaDis KaMpuNg sEpaRA BanDar - KaMi bLoGGer uTaGhA


4 comments:

Unknown said...

salamualaik..kami pon blogger utara jugak..hehhe..nanti kami follow awak tau...ok..terbaik tu..dah join ka group facebook kat KBU tu..

tHaQiF said...

oit.. awai noh.. hehe.. kami dah ask dah tp depa xboh kami g dalam tu.. huhu.. hmpa boh sat. hehe.. tQ noh follow kami.. hehe..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

salam...thanks join KBU dan melengkapkan syarat ni...

=)

tHaQiF said...

sama2.. hehe :)

Post a Comment